Karty pracy zostały przesłane na Państwa e-maile przez wychowawców grupy.
-ćwiczenia logopedyczne (26)(27)
-ćwiczenia logopedyczne (22)(23)
-ćwiczenia logopedyczne (20)(21)
-ćwiczenia logopedyczne (18)(19)
-ćwiczenia logopedyczne (16)(17)
-pomoce do domu czwartek 14.05
-ćwiczenia logopedyczne (14)(15)
-pomoce do domu poniedziałek 11.05
-ćwiczenia logopedyczne (12)(13)
-pomoce do domu poniedziałek 4.05
-pomoce do domu czwartek 30.04
-pomoce do domu poniedziałek 27.04
-pomoce do domu czwartek 23.04
-pomoce do domu poniedziałek 20.04
-pomoce do domu czwartek 16.04
-pomoce do domu Gra planszowa do pokolorowania i zagrania!
-pomoce do domu poniedziałek 6.04
Propozycje na weekend :-)
Dzisiaj poćwiczymy zapinanie guzików, zasuwanie suwaków, zawiązywanie butów oraz sprawne ubieranie i zdejmowanie zmory wszystkich dzieci - skarpetek.
Czas przymierzyć ubranka, bo wiosna puka do naszych okien:
- dziecko samodzielnie zakłada bluzę na suwak, samodzielnie zasuwa (czynność należy powtarzać kilkukrotnie)
- rodzic zakłada kurtkę z suwakiem dziecko kilkukrotnie zasuwa mu kurtkę
- rodzic zakłada koszulę lub zakłada na poduszkę poszewkę z guzikami - dziecko samodzielnie zapina i rozpina guziki
- czas na własną bluzkę z guzikami - dziecko zakłada na siebie i stara się zapiąć guziki
- Kto szybciej! Rodzic mierzy się z maluchem, dziecko zapina i rozpina rodzicowi koszulę (mierzymy czas), potem robi to sam rodzic (mierzymy czas)
- zawiązane buty świadczą, że już nie jesteś maluszkiem. Zachęcamy do nauki tej czynności. Pomocą może być but wycięty z twardej tektury, należy zrobić dziurki ostrym końcem nożyczek, przełożyć sznurowadła i gotowe. ĆWICZYMY cały tydzień! W załącznikach pomocne wierszyki:
--pomoce do domu poniedziałek 30.03
Propozycje na weekend :-) na usprawnienie koordynacji, ćwiczenie ręki, uruchomienie obręczy barkowej
- jeśli rozwieszacie Państwo pranie, poproście dziecko o pomoc w przypinaniu klamerek. Ważne, aby starało się robić to jedną ręką (możemy przy tym przeliczać ilość przypiętych klamerek)
- jeśli pranie wyschło: dziecko wybiera skarpetki, łączy je w pary, rozpoznaje do kogo należą kierując się jedną cechą np. wielkością (może zwinąć w kulę, lub zwinąć w rulonik)- ważne, aby zrobiło to samodzielnie
- składanie prania w tzw. kostkę, demonstrujemy dziecku krok po kroku i wspieramy go w tej czynności
- zmiatanie drobnych śmieci na szufelkę za pomocą małej zmiotki
- wycieranie dużej powierzchni np. szafy, za pomocą wilgotnej ściereczki
-pomoce do domu czwartek 26.03